Premitra HP5 nugali padangų
Produktai

Visame pasaulyje jau pripažintos automobilių sporto žurnalistų, Maxxis Premitra HP5 keleivinių automobilių padangos pasiekė dar vieną viršūnę: šį kartą tai pergalė Australijos automobilių sporto žurnalo 2017 padangų teste.

Važiavimui Sidnėjaus Dragway trasoje prie Mazda 6 vairo buvo pakviestas Australijos lenktynininkas Renato Loberto, Wheels magazine (Padangų Žurnalas) pasirinko aštuonias originalios įrangos 17 colių atsargines padangas ir kiekvieną prekių ženklą testavo penkiuose etapuose kasmetiniame žurnalo "kankinimo teste".

Aštuoni pasirinkti prekių ženklai buvo Bridgestone, Dunlop, Goodyear ir Continental, o taip pat Kumho, Laufenn, Momo ir Maxxis. Kiti populiarūs prekių ženklai, tarp jų, Pirelli, Michelin ir Yokohama, dalyvauti atsisakė.

“Kankinimas” prasidėjo nuo slalomo, kuris skirtas patikrinti padangos reakciją į šonų smūgius ir sugebėjimą po to atsigauti, te Premitra HP5 įgijo garbingą įvertinimą - 9.44 iš 10. Sekantis patikrinimas buvo stabdymas ant sauso paviršiaus, kur Maxxis parodytas rezultatas buvo 0,6 m trumpesnis, palyginus su artimiausio sekėjo rezultatu. Trečiame etape reikėjo išvažiuoti trasos ratą, kur buvo patikrintas kiekvienas padangos efektyvumo aspektas kaip visuma, siekiant įvertinti padangos bendrąjį valdomumą ir susidūrimo išvengimo galimybę. Šiame etape Premitra HP5 užėmė trečią vietą, atsiliekant tiktai 0.17 sekundžių, jos maksimalus rezultatas yra 0.96 G, todėl Renato komentavo, kad šias padangas “gerai jaučia”.

Kai atėjo eilė stabdymui ant šlapio paviršiaus, Premitra HP5 dominavo, užėmusi pirmą vietą su nepriekaištingu 10 iš 10 ir demonstruojant rekordą - 1,6 metrų trumpesnį stabdymo kelią, palyginus su antruoju geriausiu, Continental. Premitra HP5 parodė 2.5 m trumpesnį stabdymo kelią, palyginus su paprasta padanga, ir ištisus 4.6 m trumpesnį stabdymo kelią, palyginus su Dunlop.

Pastarasis etapas buvo padangų triukšmo lygio patikrinimas, ir Maxxis užėmė garbingą pasidalintą antrą vietą, gavus 4.91 iš 5 įvertinimą 58.5 decibelų rezultatu.

Apibendrinus kiekvieno etapo rezultatus buvo iškart išaiškintas nugalėtojas - Maxxis su fenomenaliais 98.2% nuo bendro taškų skaičiaus. Apibendrinus išvadas, Wheels magazine rašo: "Maxxis Premitra HP5 pasižymėjo ne tiktai paprastai aplenkiant konkurentus, bet ir darant tai su tokia persvara, kad tampa visiškai aišku, kad šios padangos po stabdžiais turi kažką ypatinga. Jos buvo pakankamai greitos trasos rate, demonstruojant trečią rezultatą, ir, tai atliekant, buvo geras pojūtis."

Komentuojant pergalę Wheels magazine 2017 padangų “kankinimo teste”, Maxxis vykdantysis direktorius Dereks MakMartins pasakė: "Wheels magazine 2017 metų padangų testavimo apžvalga įtraukė vairuotojų pirkimo įpročius, kai kalbama apie premium ir aukštos klasės automobilius. Žurnalas nurodė, kad kai kurie važiuotojai pasirengę mokėti aukštą kainą, siekiant savo automobilius aprūpinti geriausiu, tačiau kiti stengiasi sutaupyti, nesąmoningai kenkdami saugumui ir našumui. Šio griežto patikrinimo rezultatai įrodo, kad nebūtina pasirinkti arba vieną, arba kitą. Vairuotojai įgyja geriausią iš abiejų aspektų: nepranokstamą našumą ir naudingą kainą.

"Tai dar vieno trofėjaus prijungimas prie Premitra HP5 kolekcijos, įrodantis, kad esant būtinumui tai yra iš tiesų nepaprastai aukšto pajėgumo padangos, atitinkančios visų vairuotojų ir prekiautojų reikalavimus".

01.03.2018